مهاجرت به اروپا-اخذ اقامت اروپا مهاجرت به اروپا-اخذ اقامت اروپا .

مهاجرت به اروپا-اخذ اقامت اروپا

درباره ويزاي شينگن و مهاجرت به كانادا

ويزا

از ديگر امور مرتبط با ويزا و سفر مهاجرت و اقامت كشورهاي خارجيست كه با توجه به اين مهم وجود يك نيازمندي و بانك اطلاعات تخصصي در اين زمينه براي افردي كه به دنبال ويزا , وقت سفارت , مهاجرت و اقامت هستند احساس ميشود, ويزاكاران تنها نيازمندي تخصصي در اين زمينه ميباشد كه شما را در سريع ترين زمان ممكن به معتبرترين كارگزاران اين امور با قيمت ارزان ميرساند.
توجه داشته باشيد براي سفر به اروپا يكي از ويزاهاي كاربردي ويزاي شينگن ميباشد كه با داشتن اين نوع ويزا ميتوانيد به ۲۷ كشور عضو حوضه شنگن به راحتي سفر كنيد.
در اينجا به معرفي برخي از خدمات وبسايت نيازمندي ويزاكاران ميپردازيم.

ويزاي شينگن چيست؟

ويزاي شينگن طبق معاهده شنگن كه قراردادي است كه در ۱۴ ژوئن سال ۱۹۸۵ ميلادي جهت ورود آزاد ساكنين كشورهاي اروپايي بدون نياز به ويزا و كاهش مشكلات رفت و آمد آنها از جمله برچيده شدن مرزها و ايستگاههاي بازرسي مرزي، درعرشه كشتي “پرنسس ماري آستريد” روي رودخانه “ماسل” نزديك شهري به نام “شنگن” در لوكزامبورگ – مرز بين فرانسه و آلمان – به امضاي ۵ كشور آلمان، فرانسه، هلند، بلژيك و لوكزامبورگ رسيد و در ۳ اكتبر سال ۱۹۹۰ ميلادي پس از اتحاد آلمان شرقي و غربي، مجددا با امضاي آلمان متحد تكميل گرديد.

وقت سفارت

شما ميتوانيد با ويزاي شينگن به تمامي كشورهاي عضو پيمان شنگن اروپا سفر نماييد كه البته بسياري از ايرانيان روياي سفر به اروپا را در سر دارند و براي سفر به كشورهاي اروپايي اخذ ويزا الزامي است, براي گرفتن ويزاي اتحاديه اروپا بهتر است از طريق محدوده شنگن اقدام كنيد. در صورتي كه ويزاي شينگن داشته باشيد بقيه كشورهاي اتحاديه اروپا نظير آلمان, فرانسه, ايتاليا, اسپانيا, هلند, سوئيس, سوئد و … به راحتي به شما ويزا خواهند داد.
كشورهاي اتحاديه اروپا را نبايد با كشورهاي محدوده شنگن اشتباه نمود. براي مثال نروژ و ايسلند بخشي از شنگن هستند اما جزو اتحاديه اروپا نيستند. يا مثلا انگلستان و ايرلند عضو اتحاديه اروپا هستند اما جزو محدوده شنگن نيستند. به همين دليل ويزا (رواديد) انگلستان و ايرلند جهت ورود به شنگن بي اعتبار است و ساكنين و اتباع انگلستان و ايرلند بايد به هنگام ورود و خروج از كشورهاي عضو شنگن مورد كنترل مرزي قرار بگيرند. اما كشورهايي نيز وجود دارند كه از اعضاي اتحاديه اروپا نبوده اما از طريق بستن قرادادهاي مخصوص بخشي از محدوده شنگن بشمار ميروند. براي مثال نروژ و ايسلند عضوي از اعضاي اتحاديه اروپا نيستند اما عضو قرارداد شنگن هستند. به همين دليل ويزاهاي صادر شده از سوي نروژ و ايسلند جهت ورود به همه كشورهاي عضو شنگن معتبر است و اتباع و ساكنين اين دو كشور نيز بدون عبور از هر گونه كنترل مرزي به همه كشورهاي عضو محدوده شنگن داخل و خارج ميشوند.
اگر قصد خروج از كشور جهت مسافرت در كشورهاي عضو پيمان شينگن (اتحاديه اروپا) را بصورت كوتاه مدت و يا بلند مدت داريد با مشاوران مجرب , با سابقه و معتبر ما تماس بگيريد تا با بهترين و ارزانترين راه اخذ ويزاي شينگن را به شما نشان دهند. ويزاي شنگن با همراهي تورهاي اروپا براي اكثر كشورهاي اروپايي نيز امكان پذير است.

مهاجرت و اقامت كانادا

دريافت ويزاي شينگن مستلزم گذراندن مراحل پيچيده اي است كه معمولا متقاضيان را با مشكل مواجه مي كند. براي گذراندن اين مراحل بايد با مفهوم انبوهي از واژه ها و اصطلاحات تخصصي آشنا بود و كوچك ترين بي دقتي در اين مورد به معناي اجبار براي آغاز دوباره ي مراحل درخواست ويزا و تلف شدن زمان و حتي محروميت از ارائه ي دوباره درخواست است. براي اجتناب از اين مشكل، وب سايت اطلاع رساني ويزاي شينگن ويزاكاران اقدام به گردآوري و پاسخگويي سؤالات متداول در مورد آن از طريق تماس شما با موسسات و وكلاي معتبر معرفي شده از طرف ويزاكاران مسير رسيدن به ويزاي شينگن را بسيار سهل و آسان نموده است.
۲۴ كشور عضو محدوده شنگن عبارتند از:بلژيك, دانمارك, استوني, فنلاند, فرانسه, يونان, ايتاليا, ايسلند, لتوني, لوكزامبورگ, ليتواني, مالت, هلند, نروژ, لهستان, پرتغال, اسلواكي, اسلواني, اسپانيا, سوئد, چك, آلمان, مجارستان, اتريش.
۲۷ كشور عضو اتحاديه اروپا عبارتند از:بلژيك, بلغارستان, قبرس, دانمارك, استوني, فنلاند, فرانسه, يونان, ايرلند, ايتاليا, لتوني, لوكزامبورگ, ليتواني, مالت, هلند, لهستان, پرتغال, روماني, اسلواكي, اسلواني, اسپانيا, بريتانيا, سوئد, چك, آلمان, مجارستان, اتريش.

اروپا و آلمان در ويزاكاران

۱۵ كشور عضو اتحاديه اروپا كه از پول واحد “يورو” استفاده مي كنند نيز عبارتند از:بلژيك, قبرس, فنلاند, فرانسه, يونان, ايرلند, ايتاليا, لوكزامبورگ, مالت, هلند, پرتقال, اسلواني, اسپانيا, آلمان و اتريش.
اخذ ويزاي شينگن با كارگزاران مستقيم و معتبر معرفي شده از طرف بانك اطلاعات تخصصي ويزا و سفر وبسايت ويزاكاران به آساني هرچه تمام در كوتاه ترين زمان و با ارزان ترين قيمت ممكن انجام خواهد گرفت.
بسياري از افراد تصور ميكنند كه يك ويزا به معني تضمين ورود به محدوده شنگن است. اما يك ويزاي شنگن فقط به معني تضمين رسيدن به يكي از مرزهاي شنگن است, نه بيشتر. پس از آن مقامات مرزي شنگن تصميم ميگيرند كه به شما اجازه ورود داده و يا به دلايلي از ورودتان به محدوده شنگن جلوگيري بعمل آورده و شما را به كشوري در خارج از شنگن كه از آن آمده ايد اخراج كنند. مقامات مرزي شنگن قانونا ميتوانند حتي در صورت دارا بودن ويزاي معتبر, از ورود شما به شنگن جلوگيري بعمل آورده و شما را به كشوري كه از آن آمده ايد اخراج كنند. براي مثال ممكن است فرد با ارائه مدارك جعلي و يا تقلب ديگري در سفارتخانه موفق به گرفتن ويزا شده باشد. از جمله به همين دليل مرزها ورودي شنگن اين حق را دارند كه همه مسافرين ورودي داراي ويزا را مورد كنترل مجدد قرار دهند و در صورتي كه داراي شرايط ورود نباشند از ورود آنان به محدوده شنگن جلوگيري بعمل آورند.

مهاجرت به كانادا , اروپا و آلمان

مهاجرت به كانادا و اقامت كانادا يكي از دغدغه هاي افراديست كه به دنبال كشوري ايده آل براي زندگي ميگردند, ويزاكاران با معرفي كارگزاران و وكلاي معتبر و مجرب در امر مهاجرت و اقامت اين راه را براي ايشان هموار ميسازد.

مهاجرت به كانادا
ويزاي شينگن

ويزاي كانادا براي مهاجرت به كانادا الزاميست و اقامت كانادا از طريق راههاي زير امكانپذير است:

مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري
سرمايه گذاري استاني
مهاجرت از طريق حرفه شما
مهاجرت از طريق تخصص
مهاجرت از طريق مهارت در كار كوبك
مهاجرت به كانادا از طريق تحصيل
كه تمامي اين روشها را به شرح كامل از زبان مشاوران و كارشناسان مجرب و با سابقه مهاجرت به كانادا در ويزاكاران خواهيد شنيد.


برچسب: ، اخذ اقامت اروپا، اقامت آلمان، اقامت در اروپا با ارزان ترين قيمت، مهاجرت به اروپا، ويزاي شينگن ومهاجرت به اروپا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۲:۴۱ توسط:maryam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :